7 Mart 2016 Pazartesi

Sarah Jio " Yağmur Sonrası "

yağmur sonrası
 
Sarah Jio'yu okumaya Yağmur Sonrası romanı ile başladım. Hayırlı olsun bakalım.
Kitabı anlatmadan önce çok beğendiğimi ve "Mart Menekşeleri"ni okumaya başladığımı belirtmek istiyorum.
Kitabımızın kahramanı olan Anne Calloway hemşirelik okulunu yeni bitirmiş, varlıklı bir ailenin kızı olarak bir kasabada yaşamaktadır ve kendisini çok seven aile dostlarının oğlu Gerard ile nişanlanmıştır. 2.Dünya savaşının olduğu bir dönemde yaşamaktadırlar.
Evlilik arefesinde ani bir karar alarak çocukluk arkadaşı Kittiy ile Bora Bora adalarında hemşire olmak üzere kayıt yaptırırlar.  Anne kaldıkları adada Westry Greene isimli bir askerle tanışır ve birlikte adada gözlerden uzak bir yerdeki bungalov evini tamir ederler, ev onlara içindeki anılardan ötürü büyüleyici gelmiştir ve aşkları da bu bungalovda başlar. Anne nin nişanlı olması nedeniyle aşklarını gözlerden uzak tutmaya çalışırlar. Bungalovun yakınlarında işlenen bir cinayet yıllarca bir sır olarak kalır. Savaş sonrasında ayrılmak zorunda kalırlar.
Yıllarca aşkını kalbinde taşıyan Annie bir gün bir mektup alır ve adaya geri döner.


4 yorum:

  1. Bende Sarah Jio kitaplarından Böğürtlen Kışı ve Elveda Haziran kitaplarını çok severek okumuştum ancak bu kitabını okuyamadım. En kısa zaman da okumayı düşünüyorum. Yayının için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir kitaba benziyor öneri için teşekkürler ♥

    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
  3. Ay bu kitap ruh sağlığımın ayarlarıyla oynadı . Bir günde okudum ama öldüm öldüm dirildim :((

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir kitaptır. Okudum ben de 2 günde bitirmiştim.

    YanıtlaSil