2 Mart 2016 Çarşamba

Mutfak Dolabı ve Masası Yenileme

Merhaba,
Mutfak dolabımı ve mutfak masamı yeniledim, bence güzel oldu bakalım nasıl oldu :)
Öncelikle dolaplarımın kapalarını temizledim, kulplarını çıkardım, sonrasında zımpara yapacaktım ama o kadar uğraşmak zor geldiği için vazgeçtim. Yapı marketten adığım küçük rulo fırça yardımı ile Polisan X1 su bazlı beyaz boyayı kapak yüzeylerine ince katlar atarak ve katlar arası kurumasını bekleyerek 6-7 kat boyadım ve bu işlem yaklaşık 3-4 gün sürdü.
Tamamen kuruduktan sonra yine yapı marketten aldığım üzeri çiçek desenli porselen kulpları taktım. 
Mutfak dolabı boyama
Üzeri gri desenli olan mutfak masamı ise 4-5 kat boyadım, sonrasında ponpon fırçanın arkası ile beyaz ve kırmızı akrilik su bazlı ahşap boyasını karıştırarak elde ettiğim toz pembe boya ile puantiyeler yaptım. Ben beğendim umarım siz de beğenmişsinizdir.
Sevgilerimle...

Mutfak masası boyama

20 yorum:

  1. Tek kelimeyle MUHTEŞEM olmuş :))
    Oldukça emek sarfetmişsiniz ama sonuç her şeye değmiş :)
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık bende mutfak dolaplarımı değiştirmek istiyorum. bir an acaba bende yapabilir miyim diye düşündüm açıkcası :)

    Sevgiler
    www.mehtapslifestyle.com

    YanıtlaSil
  3. Mutfagın modern bir görünüm almış yani uğraşmana değmiş:)

    YanıtlaSil
  4. Verdiğinz emeğe değmiş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Yalnız benim bir sorum var. Ben boya ustasına sordum eski ahşam mutfak dolaplarımı bu şekilde boyamak için. Kesinlikle yapmayın dedi kendisi yapmayı da reddetti. Mutfakta sürekli yemek piştiği ve sıcak olduğu için o boya kesin akarmış. Zımparalasakta zımparalamasakta akarmış. Ve boya tutmazmış. Bir süre kullanırsınız ama sonrasında çok kötü bir hale gelir dedi ve benim de cesaretim kırıldı.
    Siz yapmışsınız herhangi bir akma veya böyle bir sorun var mı şuanda?
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, akma olmadı. hala resimdeki gibi görünüyorlar. boyadığıma hiç pişman olmadım.

      Sil
  6. Merhaba cok guzel olmus elinize saglik..kac litre kullandinizz dolaba ne kadara mal oldu ogrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  7. Peki ne kadara mal ettiniz? Tesekkürler

    YanıtlaSil
  8. Peki ne kadara mâl oldu bütün işlemleriniz? Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. polisan x1 beyaz boya kullandım, içeriğinde solvent yok, kokusuz rahatlıkla kullanabilirsiniz. Yaklaşık 50 tl boya 140 tl kadar da kulp değişimi ile bana 200 tl ye mal oldu diyebilirim.

      Sil
  9. Peki ne kadara mal ettiniz? Tesekkürler

    YanıtlaSil
  10. Emeğimize sağlık çok güzel olmuş . Bende çocuk odasını beyaz renge boyuyorum . Dolabın kenarlarına eskitme yapmak istiyorum için hangi boyayı nereden temin edebilirim

    YanıtlaSil
  11. Polisan x1 beyaz boya kullandım, içeriğinde solvent yok, kokusuz rahatlıkla kullanabilirsiniz. Yaklaşık 50 tl boya 140 tl kadar da kulp değişimi ile bana 200 tl ye mal oldu diyebilirim.

    YanıtlaSil
  12. muhteşem olmuş. Bence son olarak tezgahla dolap arasınıda kontras renkte bir duvar kağıdı ile kaplayabilirsiniz. Bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim. Bloğuma da beklerim sevgiler http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Şuan hala memnunmusunuz? Çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Şuan hala memnunmusunuz? Bende 4. Katı şuan attım ama hala kapatmadı

    YanıtlaSil