23 Ekim 2014 Perşembe

Balerin Topuzu ve Topuz Tokası Yapımı

Topuz yapımı hakkında yapmış olduğum araştırma neticesinde önce topuz tokası ile karşılaştım. Daha sonra ise bu tokayı evde kendimiz de yaparak doğal bir balerin topuzu ile saçlarımıza güzel bir görünüm kazandırabileceğimizi öğrendim.
Özellikle saçları uzun olan arkadaşlarımızın bu yazıyı keyifle okuyarak uygulayacağına eminim:)
Öncelikle piyasada satılan topuz tokaları var, isterseniz topuz tokası ile ya da aşağıda resmini paylaştığım ve çorap ile yapılabilecek topuz tokası ile balerin topuzuna sahip olabileceğiz.

 İsterseniz uğraşmam diyerek bu üç renkten saçınıza uygun olan rengi alabiliyorsunuz.
topuz tokası
Ya da kendi tokanızı bir çorabınızı feda ederek kendiniz yapabilirsiniz :)


topuz tokası yapımı


Bu resimdeki de farklı bir topuz tokası ikinci resme bakarak belki kendiniz de benzer bir toka dikebilirsiniz.

Yine bir topuz tokası yapımı ve balerin topuzu yapımı. Benim çok hoşuma gitti umarım sizler de beğenmişsinizdir.
 
Daha detaylı bilgi için bu internet sitesini ziyaret edebilirsiniz.
 

4 yorum:

  1. 1 TL mi neydi, iki boyunu aldım sık sık kullanıyorum bende topuz tokalarını.:) Hem pratik, hem de çok şık. :)

    YanıtlaSil
  2. bu balerin topuz tokası efsane birşey .
    saclarım omuzlarımda olmasına ragmen cok dolgun bir topuz yapıyor :))
    blog keşiften gelip takibe aldım
    bloguma da beklerim
    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Ceyda, takipteyim :)

    YanıtlaSil