12 Ağustos 2015 Çarşamba

Funna Baby - Best Friends


   Bebe tekstilinin en önemli markalarından birisi olan Funna Baby tekstil ürünlerini fırsat buldukça size tanıtmaya çalışıyorum. %100 pamuk olan, yumuşacık dokusu ile hem sizin hem de bebeğinizin rahatlıkla ve severek kullanacağı ürünler tasarlıyorlar. Yıkandığı zaman solma yada ürünün şekil özelliklerini kaybetme gibi olumsuz yönleri yok. Funna Baby ürünlerini kullandığınız zaman markanın diğer ürün modellerini de mutlaka araştıracağınızı ya da sevdiklerinize önereceğinizi tahmin ediyorum.
   Funna Baby Best Friends modelinde olan ve sizin için kolaj çalışması yaparak biraraya getirdiğim ürünlerin resimlerini aşağıda görebilirsiniz.
   Ben bu rengi hem kız hem de erkek bebek odalarına çok yakıştırıyorum. Kız bebek için pembe, erkek bebek için mavi olacak düşüncesine tamamen karşıyım.
Best Friends modelli perde, uykuseti, havlu ve olmazsa olmaz kirli torbasını çok beğendim. Hepsini anladık ama kirli torbası da şart mı  diye soracak olursanız şöyle bir açıklama yapabilirim. Ben de oğlumda farklı bir modelin kirli torbasını kullanıyorum. Oğlum 2 yaşını geçti ama ben halen çamaşırlarını kendi kirli torbasına koyuyor ve ayrı yıkıyorum. Hem hijyen  açısından düşünüldüğünde daha sağlıklı oluyor hem de çamaşırları ayırmak için zaman harcamıyorsunuz.
   Bebeğiniz ilk doğduğu zaman hassas olması nedeniyle sinekten, tozdan vs sakınıyorsunuz. Bu gibi durumlarda bildiğiniz gibi cibinlikler, tüller, beşik üzerine örtülen eşarplar kurtarıcı ve koruyucu olmaktadır. Funna Baby seçtiğiniz ürünün modeline uygun olarak cibinlik te tasarlamış. Oldukça şık ve kullanışlı olan cibinliklerini tavsiye ederim. Ben iki model uyku seti kullandığım için iki tane cibinliğim vardı. Bebeğiniz için bir oda ayarladıysanız abajur ve tavan lambası da kullanabilirsiniz.
İrtibat ve temin için: mutlugunlugum@gmail.com
 

2 yorum:

  1. çok kibar bir takım bayıldım ...bencede illa kız için pembe erkek için mavi klasiği artık banel :) takipteyim sevgiler http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil