26 Ekim 2015 Pazartesi

Karagöz & Hacivat Kuklası Yaptım

Oğluma Karagöz ve Hacivat kuklası yaptım :)
 
Bu da nerden çıktı derseniz kısaca anlatmak istiyorum. Yaz tatilinde sitemizde bir kolej tarafından karagöz hacivat oyunu sergileneceğinin ilanı asılmıştı. Oyunun oynanacağı güne kadar oğluma sitemizin spor sahasında çocuklar için karagöz hacivat oyununun oynatılacağını, birlikte gideceğimizi anlatıp durdum. 2,5 yaşın vermiş olduğu merakla beni hep dinledi ve hatta ikilinin isimlerini söyleyip durdu. Oyunun oynanacağı günün akşamında heyecanla spor sahasındaki yerimizi aldık. Oğlum bebek arabasında otururken ben de yanına çömeldim, sandalye bulan anneler kadar şanslı olamadım maalesef. Kçük ortaoyunu perdesinin kurulması ile oyun başladı. Oğlum ve diğer minikler heyecanla izlemeye başladılar. Hiç sıkılmadan sonuna kadar izledi ve sonrasındaki müzikli eğlencede keyif içinde oynadı. O günden sonra aklına her düştüğünde kendine özgü ifadelerle bana spor sahasında karagöz ve hacivatı izlediğini anlatmaya çalıştı. Ben de internetten aldığım karagöz hacivat çıktısını boyadım, karton kağıda yapıştırdım, kestim, arkasına da mangal çubuklarını sivri yerlerini kırdıktan sonra slikon tabanca ile yapıştırdım. Henüz bir sahne yapamadım ama bu haliyle bile oğlum çok eğlendi, önce oyunun nasıl oynanacağını ona gösterdim, sonra kendi ellerine verdim beni taklit ederek ve söylediklerimi tekrar ederek oynatmaya başladı. Biz çok keyif aldık, umarım sizler için de güzel bir fikir olmuştur.
Sevgiler...
 
 
 
 

4 yorum:

  1. :)) çok güzel olmuş
    blogunuza üye oldum. bende makyaj ve bakım üzerine yazıyorum. Bloguma beklerim:)
    nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil