17 Şubat 2015 Salı

Ebruli Günlerden Mis Kokulu Taşlar

Ebruli günler blogunun sahibi sevgili arkadaşım Ebrunun, blogunun 1. yıl dönümü sebebiyle blogunu takip eden arkadaşları için güzel bir etkinlik hazırlamıştı. Ebrucum hazırlar da ben katılmaz mıyım:) Sağolsun kendi hazırladığı mis kokulu taş isimlikleri hiç üşenmeden tek tek kargoya vermiş. Benim kargom da dün itibari ile tarafıma ulaştı. Yine mi sana kargo geldi diye takılan iş yerindeki arkadaşlarımın meraklı bakışları eşliğinde paketimi açtım ve resimde gördüğünüz güzel hediyem ile karşılaştım. Eve gidince de salonumdaki dolaba koydum, her yer mis gibi koktu. Ebrucum tekrar teşekkür ederim, ellerine ve emeğine sağlık...
kokulu taşlar

1 yorum:

  1. merhabalar 8 mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davetlisiniz katılırsanız çok sevinirim sevgilerle http://beautybeybi.blogspot.com.tr/2015/02/8-mart-hanimeli-hediyelesme-etkinligi.html

    YanıtlaSil